Şartlar ve Koşullar
DEĞİŞİM, İPTAL VE İADE
Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlar olup bu kanun ile yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır. İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır.
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ‘nin 9. Maddesine göre, müşteri, “Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.” Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 14 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.
Babymilla iade şartları;
- İadeler kesinlikle orijinal kutu ve/veya ambalajı ve faturanın aslı ile birlikte yapılmalıdır.
- İade edilmek istenen ürünlerin orijinal kutuları açılmamalı ve iade edilirken orijinal kutularının üzerine yazı yazılmamalı, bant gibi şeyler yapıştırılmamalıdır. Yeniden satılabilir değerini yitirmemelidir; başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturanın aslı (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da ürünü size getiren anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer iade durumlarında ise kargo ücreti size aittir.
- İade etmek istediğiniz ürün ya da ürünler ayıplı mal tanımına girmeden iade edilmek isteniyorsa bu iadenin geliş-gidiş kargo ücreti müşteriden alınır.
- Ürününüz Babymilla tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, orijinal fatura nüshaları kontrol edilerek, yukarıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu kapsamında, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize iade işlemlerinin onay durumuna ilişkin bilgi gönderilir. İade işleminizin onaylanması durumunda iade işleminizin kredi kartı ekstresine yansıma süresi, bankaların uygulamalarına bağlı olarak değişiklik gösterir. (Ürün sipariş tutarları 45 gün içerisinde iade edilmektedir.)
Babymilla değişim şartları;
Koşulsuz değiştirme ile ürünü teslim aldıktan sonraki 7 gün içerisinde orijinal ambalajı bozulmamak ve ürüne zarar verilmemiş olması kaydıyla, gerekçe sormaksızın ürününüzü başka bir ürünle değiştirmeyi taahhüt ediyoruz. Satılan ürün ile aradaki farkı kartınıza iade ediyor ya da aradaki farkı kartınızdan çekiyoruz.
GÜVENLİK VE GİZLİLİK
babymilla.com.tr , iyi bir hizmet verebilmek amacı ile sizlerden birtakım kişisel bilgiler (teslimat, fatura adresleri, e-posta , telefon vs.) talep etmektedir. Bu bilgiler sitenin iyileştirilmesi, müşteri eğilimlerinin anlaşılması için kullanılabilir.
Sitemize kaydetmiş olduğunuz kişisel bilgilerin güvenliği bizler için çok önemlidir.
Babymilla’dan alışveriş yaparken kullanmış olduğunuz kişisel bilgiler ; babymilla.com.tr iletişimi harici herhangi bir kapsamda, söz konusu üyenin haberi olmadan ya da aksi bir talimat vermeden faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamaktadır , başka kurum ve kuruluşlarla paylaşılmamaktadır. Yapımız içerisinde sadece sipariş esnasında , kolay ve hızlı giriş yapmanızı sağlayacak bilgiler saklanmaktadır.
Ödeme sırasında kullanmış olduğunuz kredi kartı bilgileriniz babymilla.com.tr veri tabanında saklanmamaktadır. Her yeni sipariş sırasında kart bilgilerinizi tekrar girmeniz gerekir.
ÜYELİK HAKKINDA;
Sitemize üyelik ücretsizdir ve 18 yaşından büyük herkes üye olabilmektedir.
Üye olurken girmiş olduğunuz tüm bilgiler kesinlikle gizli tutulacaktır ve üçüncü şahıs, kurum ve kuruluşlarla paylaşılmayacaktır.
Babymilla, kredi kartı bilgilerinizi sadece ödeme aşamasında sormaktadır ve bu bilgiler kesinlikle tarafımızca kaydedilmemektedir.
E-posta adresinizi ve telefon numaranızı doğru bir şekilde yazmanız ve değişiklik durumunda güncellemeniz size ulaşabilmemiz açısından önemlidir.
Şifrenizi unuttuğunuzda “Şifremi Unuttum” bölümünden kayıtlı e-posta adresinize yeni şifre gönderimi talebinde bulunabilirsiniz.
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 – SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI: BABYMİLLA bebek bakım ürünleri parakende ticaret (sözleşmenin bundan sonraki maddelerinde satıcı olarak anılacaktır)
ALICI: Müşteri (sözleşmenin bundan sonraki maddelerinde alıcı olarak anılacaktır)
MADDE 2- SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İşbu sözleşmenin konusu, alıcının satıcıya ait www.babymilla.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında ürünü sipariş verdiğini işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.babymilla.com.tr sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır. Sipariş gerçekleştiği anda alıcı bu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
MADDE 3 – ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Alıcı, sözleşme konusu ürünü teslim almadan önce muayene edecek ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı ürünü kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan ürünün hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra ürünün özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa ürün kullanılmamalıdır, fatura iade edilmelidir. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Ürünün tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini Satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 (üç) gün içinde Satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir.
MADDE 4 – SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Satıcı, sözleşme konusu ürünü sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 14 (ondört) gün içinde ürün bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Ürünü 14 (ondört) gün içinde iade alır. Satıcı, haklı gerekçeler göstererek, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta ürünü tedarik edebilir. Satıcı ürünün teslimi ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya bildirir. Alıcının siparişi iptal etmesi halinde ödenen bedel ve varsa belgeler 14 (ondört) gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerden, arızalı veya bozuk olan ürünler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için Satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri satıcı tarafından karşılanacaktır.
MADDE 5 – SÖZLEŞME TARİHİ:
Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan işbu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından …. tarihinde imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine gönderilecektir.
MADDE 6 – MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:
Mal/hizmet, alıcının teslimini talep etmiş olduğu …. adresinde ….’a teslim edilecektir.
MADDE 7 – TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI
Teslimat masrafları alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi satıcı, edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun satıcıya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de alıcıya aittir. Teslimat, stokun müsait olması ve ürün bedelinin satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, ürünü siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. satıcı, stok tükenmesi ve benzeri ticari imkânsızlık halleri, beklenmeyen haller, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı bir nüshasının satıcıya ulaştırılmış olması ve bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 8 – SÖZLEŞMEYE KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ
Ürünün cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dahil satış bedeli www.babymilla.com.tr adlı web sitesindeki ürünün tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
MADDE 9 – PEŞİNAT TUTARI
Ürünün peşinat tutarı, fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 10 – ÖDEME PLANI
Vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, alıcı, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve alıcı arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Taksitlendirme işlemlerinde, alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalanmış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.
MADDE 11 – ÜRÜNÜN PEŞİN FİYATI
Ürünün peşin fiyatı fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 12 – VADELİ FİYAT
Ürünün satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı, fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 13 – FAİZ
Her yıl TC hükümetinin belirlediği oranlardan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı 12. madde hükmünce sorumludur.
MADDE 14 – CAYMA HAKKI
Alıcı, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde satıcıya iade edeceğiniz ürüne ilişkin web sitemizde yer alan iade talep alanındaki bilgilerin doldurulması doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. www.babymilla.com.tr web sitesinde alıcı tarafından kabul edilmiş olan önbilgiler gereğince, kullanılmamış olması şarttır. Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir. Bu hakkın kullanılması halinde, ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir. Alıcıya teslim edilen ürüne ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 14 (ondört) gün içinde ürün bedeli alıcıya iade edilir ve 14 (ondört) günlük süre içinde ürün iade alınır. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün, teslimat bedeli satıcı tarafından karşılanır.
MADDE 15 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Niteliği itibariyle; tek kullanımlık ürünler, hijyen grubu ürünleri, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi mümkün değildir.
Aşağıda sayılan nitelikteki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış, ürünün kullanılmamış ve denenmemiş olması şartına bağlıdır;
- Her türlü bebek/çocuk ürünleri (oyuncak, oyun hamurları, boya kalemleri)
- Her türlü beslenme grubu ürünü (Tabak, kaşık, çatal, kase, suluk, termos, saklama kabı vs.)
- Diş kaşıyıcı, biberon, emzik gibi hijyen ürünleri
- Her türlü hijyen ürünü (Bez, ped, ıslak mendil vs.)
- Emzirme grubu ürünleri
- Her türlü tekstil ürünü
MADDE 16 – YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile alıcının ve satıcının Yerleşim yerlerindeki Tüketici Mahkemeleri, tüketici mahkemesi bulunmayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
MADDE 17 – TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini alıcıdan talep edebilir ve her koşulda alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde; alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.